WWW.PROSTATITA-CRONICA.COM
Ultimele subiecte
» Nou pe aici...
Mier 18 Oct 2017 - 23:44 Scris de DanMircea

» Prostatită cronică bacteriană tratată
Mar 10 Oct 2017 - 12:30 Scris de Necajitu15

» Saltele/brau cu turmalină pentru prostatită
Dum 8 Oct 2017 - 0:48 Scris de COV

» Prostatita nebacteriana , nervul pudental, sau probleme cu coloana???
Mier 4 Oct 2017 - 21:58 Scris de AndreiB

» TAVANIC ATENTIE !
Dum 1 Oct 2017 - 12:19 Scris de amon

» Prostatita cronică bacteriană (cauzată de o anumită bacterie)
Dum 1 Oct 2017 - 11:55 Scris de cursor

» Incepere tratamament naturist...
Vin 29 Sept 2017 - 11:26 Scris de AndreiB

» PROBLEME DE ERECTIE SI EJACULARE
Vin 15 Sept 2017 - 4:23 Scris de MOMO

» Dieta Ketogenica (efecte miraculoase)
Lun 21 Aug 2017 - 22:23 Scris de Raducu


intrebare...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

intrebare...

Mesaj Scris de ronnie la data de Sam 22 Oct 2011 - 5:28

a avut cineva tulburari sexuale (mai exact scaderea drastica a placerii in momentul orgasmului) de la zanocin si diclofenac? si daca da..a fost temporara? eu iau acum aceste 2 si sunt cam speriat..nu stiu care dintre ele cauzeaza asta dar cred ca este zanocinul
avatar
ronnie

Sex : masculin Mesaje : 57
Data de inscriere : 23/09/2011
30
Localizare : bucuresti

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum